28 Mart 2013

Bol sebzeli jülyen salata


Merhabalar... Jülyen salatasini nicedir merak ediyordum, kismet bugüneymis...Inanilmaz bir tadi var, ve bence cok degisken bir salata. Makarna, nohut, sosis, degisik sebzelerle dereotu gibi otlarla ve degisik soslarla düsünebilirim bu salatayi.

Ben cok sevdim ve muhakkak tekrar yaparim ben bunu :-)

Malzemeler:

arzu edilen miktara göre:
havuc
yesil biber
misir
mantar
yesil zeytin
kornison tursusu
tuz
siviyagi
maydanoz

Sosu icin:

yogurt
mayonez
tuz
biraz limon suyu
nane
biraz toz seker

Hazirlanisi:

1. Havuc yikanip soyulduktan sonra jülyen, yani ince uzun sekilde kesilir. Bir tavaya biraz siviyag konur ve havuclar biraz diri kalacak sekilde sotelenir. Bir tabaga alinir. Ayni tavada yesil biberler biraz siviyag ile sotelenir ve havuclarin üzerine eklenir.

2. Üzerine misir, mantar, dogranmis kornison tursusu, yesil zeytin ve maydanoz konur. 

3. Bir  baska kapta sosun malzemeleri bir güzel karistirilir ve sebzelerin üzerine dökülür, güzelce karistirilir. Üzerine yesil biber ve misir ekleyip süsleyelim....

Afiyet olsun....

20 yorum:

  1. muthıs bır salata elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. ben bunu yaparım. çok güzel. capcanlı görünüyor yine, güzel fotoğraflanmış olmasının da etkisiyle.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok lezzetli görünüyor

    YanıtlaSil
  4. iyi akşamlar canım ,5 gündür bloglara giremedim......bizim kız doğum günü kutlamış -nice,nice mutlu yıllar dilerim canım.Kekinden de aldım,amma salata süper ,akşamları erken yersek yemeği açıkıyorum ve aç yatarsam uyuyamam,bu salata benim olsun,şaka,afiyetle ye,not ettim zaten ,ellerine sağılık canım.

    YanıtlaSil
  5. enfes...
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  6. ne kadar sağlıklı olmuş sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. güzel görünüyor eline sağlık canım

    YanıtlaSil
  8. Mmm harika eline saglik çok güzel emelcim .

    YanıtlaSil
  9. yazın özellikle harika olacak bir salata. ellerinize sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hmmmmm harika bir salata tatlım ellerine sağlık:)
    çok öpüyorum:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Ellerine sağlık,nefis bir salata,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  12. bu salata tam benlik olmuş canım.nefis efiss.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. nefis nefis ellerıne sağlık olsa da yesem

    YanıtlaSil