27 Ocak 2012

Patates kavurması

Balıĝın yanına salata ve tabii patates de bence eksik olmamalı.

Patates kavurmasını zaten çok seviyorum (dün de yaptım). Pratik șip șak olan tariflerden...

İște tarif

Malzemeler:

arzu edilen miktarda patates
soĝan
salça ve domates püresi
karabiber
pulbiber
tuz
maydanoz
sıvı yaĝı 

Yapılıșı:

1.
Bir tencerede yıkanıp soyulmuș ikiye bölünmüș patatesler hașlanır. Hașlanınca soĝutulmaya bırakılır biraz.

2.
Tencereye sıvı yaĝı konur. İçine ince ince doĝradıĝımız soĝanlar konur. Biraz pembeleșinceye kadar karıștırılır. Salça ve biraz domates püresi ilave edilir.

3.
Güzel bir kıvam alana kadar karıștırılır. Hașlanmıș patatesler eklenir. Baharatları da eklenir. Maydanoz eklenir.

Afiyet olsun...

55 yorum:

  1. En sevdiğim yemeklerdendir. Ellerinize sağlık hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  2. bidede doğranarak yapılır ama püresini kavurmakta harika olmuş cnaım.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. hem ikindide hem kahvaltıda güzel oluyor:))
    ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim benim :-) sabah denemedim ama neden olmasin?

      Sil
  4. Hmm,ellerine saglik canim.
    Sende benim gibi her yemekte domates pürsi kullaniyorsun:-)
    Hazir o kutulayrda olan dimi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o zazir kutularda olan, hahaha dogru gözlemlemissin :-)
      sagol canim benim :-)

      Sil
  5. ellerine sağlık canım:)
    çok severim kavurmayı bende:)
    çayla nefis olur:) ohh:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim benim :-) evet cayla hic denemedim ama eminim yakisir...

      Sil
  6. Çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık. Çok sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  7. bende çok severim canım harika da görünüyorrr.. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. ben bu tadı çok seviyorum ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan da tekrar dogum gününü kutlarim beni unutmayip bu özel gününde de yorum yazdigin icin cok sagol :-) sevgiler

      Sil
  9. Kim sevmezki ellerine saglik
    Cok guzel gorunuyor
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. ellerine sağlık canım.bende çok severim.sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bende balığın yanına patyatesi çok yakıştırırım.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. bayılırım patates kavurmasına ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  13. Pratik ama bir o kadar da lezzeti yerinde bir patates çeşitlemesi,elinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim degerli yorumun icin :-) sevgiler

      Sil
  14. Bana patates olsun da, ister kavurma, ister püre, ister firinda,,, ister tatlisi, ister tursusu,,,, ELlerinize saglik.....

    YanıtlaSil
  15. Sevgili Emel,ziyaretin icin tesekkürler.Ben de blog dünyasinda pek eski sayilmam.Seni tanidigima memnun oldum,izlemeye aliyorum;)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun oldum canim tesekkürler ve sevgiler :-)

      Sil
  16. Blog dünyasına hoş geldin Emelcim ziyaretin için teşekkür ederim her zaman beklerim bloğun çok güzel,güzel paylaşımlar dileğiyle

    YanıtlaSil
  17. Ben de çok severim ben salça ile yapıyorum bir de domatesle deneyeyim :)

    YanıtlaSil
  18. patates kavurmasını biz sabah kahvaltılarında çayla yeriz :) nefis olmuş. ellerine sağlık .

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cayla yemedim ama neden olmasin? Eminim cok güzel olur...Sevgiler canim

      Sil
  19. eşimin en sevdiği şeklidir patates püresinin ama ben salçayla yapıyorum,eline sağlık..

    YanıtlaSil
  20. ellerine sağlık canım
    döktürmüşsün
    :)))))

    YanıtlaSil
  21. Emelcim ziyaretin ve yorumun icin tesekkürler...Cok mutlu oldum...Almanyanin neresinde yasiyorsun?

    Biz Yaz aylarinda -saniyorum Haziran- 4. Almanya blogcular toplantisi yapmak niyetindeyiz..Bu toplanti Almanya geneli oldugundan ortak bir sehir belirleyip orada toplaniyoruz.Senide aramizda görmek ve tanimak isteriz..Bu tür toplantilar sayesinde cok güzel arkadasliklar olustu...

    Berlinden sevgiler

    YanıtlaSil
  22. yaaa...katilmak isterim...
    Ben Bonn`dayim :-)

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar Emelcigim, yemekler istah acici, fotograflarda mükemmel ellerine saglik, sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu güzel yorumun icin cok tesekkürler canim...

      Sil
  24. Fantastic!....I love the idea!!.......Abrazotes, Marcela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hello Marcela, thank you for your visit...

      I love love your recipts too....

      Greetings from Germany...

      Sil
  25. Your blog is great I like it, I wait for your arrival on my blog http://skrtu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you very much...Your blog is interesting too...

      Sil
  26. Çok severim patates kavurmasını. Ellerine sağlık Emelcim. Dün bizde de balık vardı, keşke önceden görseydim, yanına yapardım.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim degerli yorumun icin :-) Sevgiler...

      Sil
  27. ah bu akşamki menüm,teşekkürler emel :)

    YanıtlaSil
  28. ellerıne sağlık canım taze soganla harıka olur turşu da olsun yanında

    YanıtlaSil
  29. benım en sevdiğim patates yemeklerinden biri... ellerinize sağlık... yeni bir üye olarak sizi de bloguma beklerim.. sevgiler... http://yasemininlezzetleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  30. Armiza hosgeldin canim

    sagol ziyaretin icin
    ugriycam söz


    sevgiler

    YanıtlaSil