15 Aralık 2011

Meyve salatası

Ben șahsen meyve salatasını pek fazla sevmem ama eșim çok sever. Bugünde bir deĝișiklik olsun diye yapayım dedim. Bayaĝıda hoșuna gitti. Hatta șey dedi: bu blogu açtın açalı ha bire yemek yediriyorsun bana...Eee iki kișiyiz kızımda az yediĝine göre, mecburen yedirtiyorum yaptıklarımı ona...

Hahahaaa.... 

 
Malzemeler:

deĝișik meyve türleri
(elma, muz, kivi, portakal, armut vs.)
deĝișik yoĝurtlar
süt
çikolata sosu
pasta dekoru için kullanılan renkli süsler

Hazırlanıșı:

Deĝișik meyveler meyve tabaĝına konur. Karıștırılmıș deĝișik yoĝurtlar ilave edilir.
Üzerine çikolata sosu ve süsler atılır. Ben önceden
yaptıĝım Waffel`i de koydum daha bir güzel gözüksün diye. Nasıl olmuș? Daha çok dondurmayı andırıyor dimi??

Bu kadar... Hemencecik olan birșey..Hahaha...

Afiyetler olsun.....

2 yorum:

  1. Fotoğraf işini çözmüşsün tebrik ederimböyle gerçekten daha albenili görünüyor ellerine sağlık

    yemekk vakti

    YanıtlaSil
  2. Cok tesekkür ederim...Evet sanirim cözdüm...Önerilerin icin cok tesekkür ederim. Fotograflarim daha iyi olabilir tabii ama ilerki zamanlara insallah...
    Sayfana bayiliyorum inan...Benim daha cok isim var :-)

    Selamlar canim..

    YanıtlaSil