1 Nisan 2012

Patatesli et kavurması


Merhabalar herkese...
Bugün yine güneșli bir gün....
Yemek yendi, kızım uyutuldu...Şimdi tarif zamanı...

Geçen yaptıĝım patatesli, kırmızı biberli et kavurmasının tarifini vermek isrtiyorum sizlere...

Umarım beĝenirsiniz...

Sevgiler...

Malzemeler:

kușbașı doĝranmıș et
yeșil biber
patates
soĝan
sıvıyaĝ
salça
domates püresi
karabiber
pulbiber
köri
tuz
arzu eden dilediĝi baharatı ekleyebilir

Yapılıșı:

* Düdüklü tencereye biraz sıvıyaĝı koyalım. Sonra ince ince doĝradıĝımız soĝanı ilave edelim. Soĝan biraz pembeleșince biraz salça ve domates püresi koyalım. (Çok koymayın yoksa çok kırmızı renk alır et kavurması).
Şimdi içine kușbașı doĝranmıș etleri atıp biraz su ilave ettikten sonra kapaĝını kapayalım.

* Et suyunu çektiĝinde yine su ilave edip et pișene kadar böyle devam edelim.

* Et piștiĝinde içine küp șeklinde doĝranmıș patatesleri ve ince doĝradıĝımız yeșil biberleri ilave edelim. Su gerekirse yine biraz ilave edelim. Tuz ve baharatlarını atalım. Kapaĝını kapatıp yine 10-15dk pișirelim

* Et ve patatesler piștiĝinde servis yapalım.

Afiyet olsun :-)

25 yorum:

  1. nefiiss görünüyor canımm..ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. cok sagol canim benim...

    YanıtlaSil
  3. ımm enfess ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. patatesi her şeye çok yakıştırıyorum.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Emelcıgım çok güzel olmuş,ellerıne saglık canım.Üstüne bolca kırmızı pul bıber yanınada ayran harıka olur valla.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık hayatım mis missss...:)

    YanıtlaSil
  7. canım benim yemeğin harika görünüyor...
    ben tam bir cesetçiyim...
    etli yemekleri çooook severim...
    bana herkes et hobur :)))
    canım ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ayyy tam da açlık tavan yaptığı şu vakitte oldu mu şimdi..Hepsini yerimm ahh komşu olmak varmış..Ellerine yüreğine sağlık...Cimcimeni çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  9. çok güzel görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Çok severim nefis görünüyor ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. harika görünüyor, ben de çok severek yapıyorum. Ellerine sağlık. Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  12. Harika bir kavurma olmuş. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Muhtesem ikili...harika görünüyor,ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  14. ellerine sağğlıkk canıımm:))
    çok severimm..
    aldım tabağı kii;)
    sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  15. DAHA YENİ ÖĞRENENLERDENİM YEMEK YAPMAYI. İLK DEFA ET YEMEĞİ YAPIYORUM. VE TARİFİNİZ MÜKEMMEL OLDU ŞUAN PİŞTİ KAPATICAM ALTINI :) ÇOK TEŞEKKÜRLER TARİF İÇİN.

    YanıtlaSil
  16. Ay cok sevindim afiyetler olsun :-)

    YanıtlaSil