31 Mart 2014

Çikolatalı krema


Merhabalar herkeze :-))) O kadar özlemisimki blogumu anlatamam. Cok uzun bir ara verdim, ama gerekliydi cünkü ikinci kizim Yasemin dogdu. Onun tatli telasindan yemeklerimi resimleyip yayinlayamadim. Ama hep takip ettim, heveslendim, imrendim, özledim ve seyrettim. Yazmasamda ben blog dünyasindan kopamam. Kizim su an uyuyor. Firsattan istifade size cikolatali bir tarifle merhaba demek istedim.
Hepinizi coook özledim. Beni seven, özleyen, takip eden herkeze kucak dolusu sevgiler...
 

Malzemeler:

1 paket cikolata aromali puding
1 paket krem santi
3,5 su bardagi kadar süt

Yapilisi:

1. Pudingi normal hazirlayalim ve yarisini bardaklara dökelim, biraz beklemeye birakalim. 

2. Diger sogumus olan yarisina önceden cirptigimiz krem santiyi ilave edelim. 

3. Pudingin üzerine döküp buzdolabinda bekletelim. Üzerini istedigimiz gibi süsleyelim.

Afiyet olsun....

8 yorum:

  1. Hoşgldin canım. Allah analı babalı büyütmek nasip etsin bebişini.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim, Allah analı babalı büyütsün, sağlık sıhhat versin. Çok hoş ve pratik bir tatlıyla dönmüşsün. Ellerine sağlık. Bebişinle mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Canım hoş geldin Rabbim sağlıkla analı babalı büyütsün.Tatlı nefis ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin canım yorumunu görünce çok sevindim..
    Bebeğin hayırlı olsun, hayırlı evlat olsun inşallah Allah sizlere bağışlasın..
    krema da nefis hani kaşık kaşık yenecek ama doyulmayacak cinsten :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Allah bağışlasın canım,hayırlı olsun:)
    Krema nefiss ötesi görünüyor.
    Ellerne sağlık canım:)

    YanıtlaSil