3 Mayıs 2012

Ilk Ödülüm

 
Merhabalar hepinize...

Fark ettiĝiniz üzere blogumun dezaynını deĝiștirdim. Sade birșey istiyordum, siyah beyaz bordo renkli en sonunda da uyguladım. Umarım beĝenirsiniz...

Sevgili Mahzun prenses ve Zeynep Kozan bana bu ödülü layık görmüș. Çok ama çok teșekkür ederim...

1. KURAL... Ödülü çok yönlü bir blogger olduğunu düşündüğünüz ve sayfalarını takip ettiğiniz 15 arkadaşınıza da vermek.
(Çok fazla blog tanıdıĝım için üç tane seçmek istiyorum- umarım sorun deĝildir).

 
2. KURAL...Ödül verdiğiniz blogları ziyarette bulunarak bu ödülden haberdar etmek.
-Okay yapacaĝım...

3. KURAL... Kendinizle ilgili 7 gerçeği blogunuzda paylaşmak.
 
1) çok gülerim
2) çok yardım severim
3) unutkanım :-(
4) sevince çok severim
5) er geç ilahi adaletin yerine geleceĝine inanıyorum
6) yalancı ve iki yüzlü insanlardan nefret ediyorum
7) hayatı seviyorum ve mutluyum. Beni çok seven, çok sevdiĝim bir eșim ve güzelmi güzel bir kızım “hayatım” var...

4. KURAL... Sizi ödüle layık gören blog sahip ya da sahibelerine teşekkür etmek.

Çoook teșekkür ederim....

 5. KURAL... VBA logosunu blogunuza eklemek.

Tamam...


16 yorum:

  1. canım arkadaşım beni bu ödüle layık gördüğün için sana çook teşekkür ederim...
    seni de tebrik ediyorum...
    başarılarının devamını diliyorum :))
    kocaamn sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  2. Blogun yeni hali güzel olmuş emelcim güzel paylaşımların daim olsun hayırlı geceler :)

    YanıtlaSil
  3. yeni blog goruntusu gayet guzel olmus canim gule gule kullan. bu arada odulumu gordum ve aldim bu odul icin beni dusunmenden cok cok da mutlu oldum tesekkurler.......:))))

    YanıtlaSil
  4. günaydinlar canim ♥ .. cook mutlu oldum ödülüm icin :) saolasin, eksik olma emelim! senide tebrik ediyor ve basarilarinin devamini diliyorum..! .. miminide keyifle okudum, seni birazcik daha yakindanda tanimis oldum bu vesileyle, seviyorum bu yüzden mimmleri cok :) nice güzel paylasimlarda hep bulusmak dilegiyle..!

    öpüyorum cok ve cici bir hafta sonu diliyorum sana ailenle birlikte ♥

    YanıtlaSil
  5. cnm ödülün hayırlı olsun bende de bir ödülün var :)

    YanıtlaSil
  6. Ödüllerin bol olsun.Blogunun yeni dizaynı çok güzel olmuş.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. thx for your commi...
    I follow you ;)

    Sevgilerle
    Sweetflower48.blogspot.com

    Esra Cakal

    YanıtlaSil
  8. Ödülün için tebrikler canım..
    Kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil