3 Nisan 2012

Baklava yufkası ile tavada gözleme

 
Tavada gözleme o kadar çok hoșuma gittiki arkadașlarım, deĝișik deĝișik içlerle, hamurlarla deneyip durdum...

Baklava yufkası daha nazik olmasına raĝmen :-) lezzet bakımından biraz uĝrașmaya deĝer bence...

Hepinize iyi akșamlar diliyorum....

Emel kaçar :-))



Malzemeler:

hazır baklavalık yufka
peynir
maydanoz
sıvıyaĝ

Yapılıșı:

* İlk önce iç harcımızı hazırlayalım: beyaz peynirle ince doĝranmıș maydanozu iyice karıștıralım.

* Bir tavaya sıvıyaĝ koyalım. Üç dört tane yufkamızı üst üste koyalım (dileyen sıvıyaĝ sürebilir ilk ve ikinci, üçüncü yufkanın üzerine) ve ikiye bölüp keselim. Ortasına iç harcımızı koyup kenarlarını ıslatıp her tarafını ortaya doĝru iç harcı tamamıyla kapatacak șekilde bükelim (zarf gibi)

* Sonra tavamıza koyup altını üstünü kızartalım.

Afiyet olsun...

22 yorum:

  1. canım benim çok lezzetli görünüyor...
    canım çekti...
    1 dilim alıyorum...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cok sagol canim arkadasim :-)

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok lezzetli görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel görünüyor ellerine saglik canim.

    YanıtlaSil
  5. Baklava yufkasiyla borek denedim ama gozleme hic aklima gelmemisti..Bayildim bu fikre..Elinize saglik..

    YanıtlaSil
  6. emelimm nettinn sen yaa..diyette olan bir hatuna yapılmaz kii bu...enfes..nefiss..sahanee..ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  7. Emelcim sabah sabah canım istedi bak.Hemde akşamdan hazırlamışsın eline sağlık.

    YanıtlaSil
  8. değişik ve güzel olmuş canım.denemek lazım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Baklava yufkası gerçekten çok ince ve farklı bir lezzette.Brawo , nasılda yapmışsınız.Resimler çok iştah açıcı.

    YanıtlaSil
  10. Baklava yufkasının böreğini çok yaptım ama gözlemesini ilk defa duyuyorum. Çok hoşuma gitti. İlk fırsatta deneyeceğim. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. emelcim ben de bayılıyorum hazır baklavalık yufkayla yapılan hemen herşeye: ) kesinlikle deneyeceğim bunu da.. ellerine sağlık: )

    YanıtlaSil
  12. baklava yufkası büyük kolaylık.ellerine sağlık canım.ye beni diyor...

    YanıtlaSil
  13. denenmesi gereken tariflerden biri (: benim gibi hamurişi düşkün bir kız için. ellerine sağlık eminim ki harikadır canım.

    YanıtlaSil
  14. baklava yufkasıyla börek ve tahinli kurabiye denedim süper oldu eminim ki resimlerden de anlaşılan çok lezzetli olmuştur..ellerine sağlık tatlım..

    YanıtlaSil
  15. ben bunu nasıl görmedim.. çıtır çıtır süper bir börek olmuştur garanti...

    YanıtlaSil
  16. Emelcigim bu günlerde yufka alip bende tavada börek yapmayi düsünüyordum.Burada satilan hazir yufkalarin cogu cok kalin ve sert maalesef.Baklavalik yufka satildigini görmüstüm ama onunla denemedim.Birde onunla deneyeyim bari.Börekler nefis görünüyor..
    Sevgiler
    Cali

    YanıtlaSil