28 Aralık 2014

Kremalı kabak çorbası

Kabak sevmediğim halde denedım begenildi.
Burada paylaşmak istedim.
Hepinize sevgiler....



1 kabak
1 sogan
1 havuc
biraz tereyagi
2 yemek kasigi un
biraz sebzeli cesni (Gemüsebrühe)
200g cig krema
tuz karabiber
biraz kücük hindistancevizi (Muskat)

1. Kabak yikanir, soyulur icindeki cekirdekler ayrilir ve kücük küpseklinde dogranir. Havucta yikanip soyulup kücük kücük dogranir. Sogan yemeklik dogranir.

2. Bir orta boy tencerenin icine tereyagi konur dogradigimiz soganla biraz harmanlanir. Sonra kabak ve havuc konur güzelce karistirilir. Simdi un ilave edilir. Tekrar karistirilir. Ardindan sebzeli cesni konup kabaklarin üstüne cikacak kadar su konur ve orta atesde 10 dk kadar kaynatilir.

3. Kabak ve havuclar pistiginde blenderden gecirilir ve icine karabiber, kücük hindistancevizi ve biraz! tuz konur ( dikkat : sebzeli cesnide zaten tuz oldugu icin tuzu fazla atmayin).
En son cig kremayida ilave edip kasikla karistiralim.

Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. Bu ara değişik çorbalara sardım ya iyi oldu bu tarif de. Kabaklı çorba hiç denemedim daha önce. Kabağı ben de dolması dışında pek sevmem ama merak ettim böyle, havuçlu, kremalı çorbasını da. Deneyeceğim ilk fırsatta. Ellerine sağlık. İyi seneler dilerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Harika bir çorba oldu . emeğine sağlık .

    YanıtlaSil
  3. Çok farklı ve güzel şeyler paylaşıyorsunuz. Ellerinize sağlık. Bana da beklerim http://mutfakhazinem.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. This site has got a lot of really useful stuff on it. Thanks for informing me.

    YanıtlaSil