28 Ağustos 2013

Çikolatalı minik mufinler


Güzel bir gün diliyorum hepinize... Uzun araliklarla yaziyorum ama mutfaga girdigim zaman aldigim keyfi anlatamam. Daha bir icten ve özenle pisiriyorum yemekleri cünkü cok özlüyorum...

Bebisden zaman ve firsat bulabilirsem bazi tarifleri deneyebiliyorum. Bu mufinleri de kizim Hayat`in minik elleri hazirlamistir...

:-))

Seni cok seviyor annen...

Ve gelelim tarife... Sipsak (yaklasik 8-10 dakika da pisen bir mufin tarifi) ve pratik. Minik 24 tane mufin kalipciklari varsa, o kaliba tam uyan bir tarif...Simdiden ellerinize saglik


Malzemeler:

2 yumurta
100 g tereyagi
80 g seker
1 kasik kakao
120 g un
1 cay kasigi kabartma tozu
pudra sekeri

Yapilisi:

1. Firini 180 dereceye ayarlayin. Kalipciklari yaglayin. Yumurta, tereyagi ve sekeri mikserle güzelce cirpin. Kakao, un ve kabartma tozunu ekleyin ve kasikla hamura yedirin. Hamuru kalipciklara esit sekilde akitin.

2. Yaklasik 10 dk 180 derece de pisirin. Pistikten sonra biraz sogutun ve pudra sekeri serpin üzerine.

Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım. Çok cici olmuşlar. Kimseler görmeden ben bir tane aldım...:))
    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil