26 Ocak 2012

Sebzeli et

Merhabalar herkese...

Bașka yerlerde kar yaĝıyor șu an, burada ise hava güneșli...Ters dünya iște...
Bugün benim için oldukca güzel bir gün.
Yakında yine az da olsa çalıșmaya bașlayacaĝım :-)

Şimdiden seviniyorum eski günlerime yavaș yavaș geri dönüyorum diye.

Ev hayatı ne kadar güzel olursa olsun, yinede özlüyorum bazen çalıșmayı.

Neyse konumuz yemek di zaten...

Dün! sebzeli et yaptım...Yanına da pilav...(Şimdi keșke olsa da yesem)....

Aslında bu yemeĝe bezelye çok güzel yakıșıyor ama ben nohutlu yaptım bu sefer. Gayet de güzel oldu...

Hepinize güzel bir gün diliyorum...

Sevgiler

Malzemeler:

arzu edilen miktarda et
nohut ya da bezelye
soĝan
domates
salça ve domates püresi
tuz
zeytin yaĝı
patates
havuç
maydanoz
karabiber
pulbiber
köri
Yapılıșı:

1.
Düdüklü tencerenin içine biraz zeytin yaĝı, doĝranmıș soĝanları ve yıkanıp doĝranmıș domatesi koyun. Etleri ilave edin (ben büyük et parçaları kullandım). Üzerine biraz salça ve domates püresi ekleyin.
Tuzunu, maydanosu ve baharatları ilave edin. Güzelce karıștırın. Nohutla yapacaksanız nohutları ilave edin. Biraz su katın ve kapaĝını kapatın. 30 dk.- 45 dk. pișirin.

2.
Et bayaĝı piștikten sonra yıkayıp, soyduĝunuz patatesleri ve havuçları ilave edin.
Bezelyeleri de ilave edin.

3.
Sebzelerde piștikten sonra, tuzunu ve baharatlarını da tekrar kontrol ettikten sonra, gerekirse su da ilave edip tekrar pișirin.

Afiyet olsun...

23 yorum:

  1. ben geldim
    harikasın
    lezzeti fışkırıyor
    ellerine sağlık canım
    :)))))))

    YanıtlaSil
  2. etli yemeklerin pilavla beraber sunumlarını çok seviyorum.senın sunumda harika canım.olsa şimdi bende yerdim o tabağı.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutmayip her zaman yorum yazdigin icin cok sagol canim benim :-)

      Sil
  3. Keşke şimdi olsaydı da ben de yeseydim. Harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. waouw diyorum. Ellerinize sağlık:)Çok sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor Emelcim, akşam vakti nasıl da acıktım. İnan ağzım sulandı resme bakarken :) Ellerine sağlık canım, sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. nefis görünüyor.hatta gel beni ye diyor.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. bloğumu ziyaretin ve yorumun için çok teşekkür ederim:) bende izlemeye aldım bundan sonra sık sık görüşeceğiz inşallh:)

    bloğunu gezdim ve tariflerini çok beğendim hepsi birbirinden güzel ve lezzetli görünüyor ellerine emeklerine sağlık arkadaşım sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. evde oturmak bir zaman sonra innsanı tembelliğe itiyor bir şekilde sosyalleşmek lazım:)bende bazen özlüyorum o yoğun çalıştığım günleri:)senin adına sevindim:)
    konumuz yemekti dimi:) süper olmuş vallahi ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sagol canim :-)vet evet yemek di konu hahay :-)
      sagol canim :-)

      Sil
  9. ellerıne saglık...hepsı harıka:)
    zeynep-marıfetelllerımızde

    YanıtlaSil
  10. İnsan mesaiye kalınca, böyle güzel yemekler geçiyor, gözünün önünden:)

    YanıtlaSil