9 Ocak 2012

Kayısılı cheesecake


Günaydınlar herkese....
Misafirlerimiz gitti ve ben böylelikle bloguma daha fazla zaman ayırabileceĝim.
Umarım yeni yılın ilk günleri güzel geçmiștir...
Yarın 10. evlilik yıldönümümüz eșimle benim....

10 yıl nasıl çabuk geçti gitti. :-)))

Şimdi sizlere ancak șimdi tarifi yazma imkanı bulduĝum fakat yılbașında yapmıș olduĝum bir pastanın tarifini vermek istiyorum.

İki kez yaptım bire bir tutuyor....Afiyet olsun canım....


 
Malzemeler:

425 g kayısı (taze yoksa kutudan da olabilir)
5 yumurta
150 g șeker
1 kilo lor peyniri (Magerquark)
250 g maskarpone
2 paket vanilya
2 paket vanilya pudingi
100 g kayısı reçeli
varsa taze nane (süsü için)

 
Hazırlanıșı:

1.
Fırını 175 dereceye ayarlayın (benim fırınımın ayarı)
Kayısıları (eĝer taze ise) yıkayın ve kurutun.
Yumurta ve șekeri iyice çırpın (köpürünceye kadar).
Lor peynirini (Magerquark), maskarponeyi ve vanilyayı ilave edin.

2.
İki paket pudingide lor peynirli karıșıma ilave edin. Yaĝlı kaĝıt koyduĝunuz pasta kalıbına (26 cm) akıtın ve düzleyin.
Pastanın üzerine kayısıları yerleștirin.

3.
Pastayı yaklașık bir saat pișirin. Sonra kabında soĝutun.
Kayısı reçelini ısıtın ve soĝumuș pastanın üzerine bir fırça yardımı ile sürün.
Arzu eden nane ile süsleyebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder